tugbaozdemirkan41 12+6 haftaligim. Cok net gostermiyo. O yuzden hic ikili test yapmayalim 16. Haftada 4lü test yapariz dedi doktorum. Ultrasonu acar acmaz sırtını dönüyo. Cinsiyet hakkinda da tahmin yapamadı o yüzden.
Busraonur35 ebruli87 kızları bir kemiği eksik oluyormuş hamilelik ve doğum yaptıkları için ordan anliyorlarmis
ebruli87 Busraonur35 vay bee cok ilgincc ben hic duymadim benimde bi kizim var iki yasinda simdi ikinci hamileyim
tugbaozdemirkan41 Net bi goruntu yoku. Ense kalinligina bakamadi cunku. 4lu tarama da ikili taramanin biraz daha detaylisi zaten
Ayazayaz ebruli87 doktora girmeden önce çikolata vE nescafe içmiştim Bebiş çok hareketliydi 12. Haftada bugün acıkmıştım gittiğimde hareketsizdi ona rağmen erkek dedi valla bende şaşırıyorum ilk oğlumda 17.4 de göstermişti
Seymagrgn 12+4 yarın randevum var 🙏 ikili test icin . Bakalım söylücekmi cinsiyeti cok merak ediyorum
Busraonur35 Seymagrgn belki tahminde bulunur canim giderken vişne suyu ve bi parca çikolata at agzina
ebruli87 Ayazayaz masallah canim bende deneyim bakalim😀😀gerci bizim burda demiyorlar hem 15 yada 16 hafta sonra söylüyor dr