Kızlar merhaba bişey sorucam benim adetimin ilk günü evde testle öğrendim sonra doktora gittim betam 147,25 di rahim duvarın da oldukça kalınlaşmış dedi.Doktor 2 gün sonra yine gel dedi gittim betam bu defa 546,32 çıktı doktor çok iyi haftaya Salı gel keseyi görelim dedi. Bugün normal devlet hastanesin de ama diğerleri ile aynı saatte olmayan bi test yaptırdım(sırf merakımdan) bugün çıkan sonuç 762,8 hepsi 2 gün ara ile yapıldı. Sizce yükseliş normal mi ?