Gamzeeeyurtkat geldim hastaneden canım haftasını yakalamış suyu da düzelmiş Allaha şükür . 7 günde 2 hafta öne geçmiş karnı gerideydi.
Sabahları saat onda uyanıp kahvaltıda 2 haşlanmış yumurta peynir siyah ve sarı zeytin dörder adet, kaşar peyniri, tahin pekmez, bir bardak süt nesguik tozlu bu şekilde yaptım.
12.13 arası meyve yedim armut mandalina elma
Saat öğlen ikide öğle yemeği yedim yeşil mercimek kesinlikle üç gün her öğlen yeşil mercimek yedim öneririm.
Ara öğün olarak ceviz yedim
Sonra aksam 5 gibi aksam yemeği et ya da tavuk ya da ıspanak günlere bölersin bir haftada bu şekilde beslenmiştim sadece
Sonra aksam yine meyve yedim
Yatarken yoğurt ya da kefirle muzu karıştırdım ben genelde onu içtim
Suyumun düzelmesi için de sabah aksam havuç suyu günde iki bardak yani ve deveci armudu yedim buradaki arkadaşlardan Allah razı olsun armudun da fayda ettiğini düşünüyorum
bir de su çok içtim günde iki buçuk litre
Bide ben her yemekten sonra sola dönüp yaptım yediklerim bebeğime kolay ulaşsın diye
Bir hafta boyunca evde hiç iş yapmadım sadece yemek ve yatmak
Her yemekten her öğünden sonra sola dönüp yattım size de öneririm
İnşallah seninde güzel haberini alırız ama korkma son haftalarda böyle yaşanıyomus sen son haftalardasın artık haftasını yakalıyomus kendini yorma bir dahaki kontrole kadar bide bunları dene bakalım inşallah etkisi olur saglıcskla kal inşallah 🌸💖