Turannnurr01 benimde 2. Gebeligim geç döllenme oldu doktorum geç döllenme bat tarihini ileri alalım öyle tam haftasında olur dedi 2 mayıstı bat 8 mayısa aldı en son 22. Haftada detayliya girdim bat 8 mayısa göre tam haftasiyla uyumluydu geç döllenme bir sorun teşkil etmiyor sadece geç öğreniyorsunuz ama ben reglden önce öğrenmiştim sans eseri çok silik çıkmıştı çok çok yeniymis beta 49du birde sabahi falan beklemedim akşam eşim işten geldi 7 - 7 buçuk gibi yaptım 2 3 dk içinde çok silik çıktı zamanla koyulasti 🤭😅