SenaBM Öğrendim fakat şüphelerim var. Fetalde erkek dediler ultrasonda göbek bağının altında boş görüyorlar. Tahmin yürüten var mı
ilkheyecanim96 SenaBM fetal de erkek çıktıysa erkektir bende 17 haftalığım söylemediler kendine güvenen düzgün birine denk gelemiyorum ki