Kızlar saçım ada bitle sirke vardı kaşıntımda vardı neyse ilaç kullnyrm hem sprey hem şampuan olarak 10 gündür kaşıntım geçti diywblrm ama saçımın ön kısmlaeınu ayırdığım zaman hala küçük beyaz şeyler gözkyo sirke midir yada ölüsü mü klmştr kafam çok karıştı tam geçti dyrm moralim bzlyo