mysa26 ben 12.haftadan sonra boyatmaya başladım sadece dip boya yaptırıyorum inanılmaz beyazlarım çıkıyor ve çok rahatsız oluyordum ayda 1 defa dip boya için gidiyorum geçen hafta boyattım en son. Doktor bir sakınca görmedikten sonra sorun olacağını düşünmüyorum