neslii7 Mrvkurt İnşallah inşallah Bat ne zaman sizin :) Bir de bu yumurtlama günlerini nasıl değerlendirmek gerekiyor acaba? pazar tam pik yaptı cumartesi ve pazar değerlendirdik bu günü boş mu geçmeliyim
Mrvkurt neslii7 Benim bat 25 kasım ☺️🤲🏼 Eğer eşinizde bir problem yoksa bugünü de değerlendirebilirsiniz var gün aşırı olsa yarın daha iyi 🥰