gulsahklycc Mrvkurt malesef yapmaya devam edin ama pik olunca t çizgisi c çizgisinden koyu oluyo catladiktan sonrada ertesi gün silikleşiyo
Mrvkurt Kızlar yorum yapacak biri varmı adetim bitti ovulasyona başladım hemen dün tam pik olmamışken bugün silik çıktı neden acaba ?
inarches Mrvkurt bazen öyle oluyor yapmaya devam edin hergün aynı saatte yapmaya ve testi yapmadan 2-3 saat önce sıvı alımını bırakmaya dikkat edin sıvı alımı testlerin yanlış ve silik çıkmasına sebep oluyor.
Mrvkurt neslii7 Evet bugün koyulaşmaya başlamış ilk defa karsılasınca şaşırdım neden böyle oldu diye teşekkür ederim 🙏🏻☺️
neslii7 Mrvkurt sizin 8 Kasım da çıkan çizginiz gibi benımde çıktı kaçırdığım için çok üzülmüştüm bugün bakacağım umarım koyulaşmaya başlamıştır benımde :)
Mrvkurt neslii7 inşallah başlar tekrar insan üzülüyor gerçekten degerlendiremedim diye 😌 neden böyle oluyor acaba merak ettim nedenini iki kez yumurtlama degildir herhalde 🤷🏻♀️
neslii7 Mrvkurt merak ediyorum ama yumurtlama olması için koyu çizgi olması gerekiyor anlam veremedim bende