gunesinannesi_ fztanne_ benim de oluyor nst de düzenli sancı çıktı ama açılma yok doktor eve gönderdi 3 gün sonra yine gel dedi nişanım da gelmedi ilk gebeliğim çok tuhaf hissediyorum🥺 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
gunesinannesi_ fztanne_ açılma olsun diye hurma yiyorum bol bol merdiven çıkın bir de bugün eve giriştim halı falan sildim o da iyi oluyormuş araştırmalarıma göre🥺
fztanne_ Sumshn drla dün iletişime geçtim artınca gel dedi. Daha da artmasını bekliyorum ama ne denli sancı olması gerektiğini de bilmiyorum
Sumshn fztanne_ 3dk yeterli bi sıklık bence. Bazen sancıları hissedemeyebiliyoruz. Ani durum olmasın diye bence tekrar bi danışın. Açılmanız hızlı da ilerleyebilir
fztanne_ gunesinannesi_ hurma yedim ben de bayağı pilates topu üzerindeyim sürekli. Squat falan umarım bugün gelir ya