Seyda_aa canım bende ilk aylarda ara sıra agrıyordu çok umursamadım ama ilk 3 aydan sonra diş yapılıyor son 3 ay yapılmıyor yani zamanın varken yaptır çünkü 30.haftadan sonra ben sabah akşam antibiyotik ağrı kesici kullanamama rağmen ağlıyordum çok pişman olmuştum