Gayekaragoz pandemi yüzünden özel bir çekim yaptiramamistik ama yanlış hatırlamıyorsam 10 günlükken kizim hem onun çekimlerini hem de aile çekimini yaptırdık. Dünya tatlısı konseptlerle. Şart gerekli vs çok kişisel bisey ama harika bir anı. Kızim 3 yaşında o fotoğraflara keyifle bakıyor