Adrl Duygukuzyurt bende aynı durumdayım 29haftalıkken öğrendım ama çok şükür suan 35.haftaya girdık. İğne ve ilaç kullanıyorum çikolata falan fazla yemıyorum şeker varsa annede o zamanda fazla çıkarmış.bnde şeker Yok ama yedıklerrıme dıkkat edıyorum ve öğrendığım zamandan beri istıraatteyım
dalin Duygukuzyurt 36 haftada suyum fazla cikti.37 haftada ayniydi.drum hazirlikli ol erken dogum olabilir bu hafta ici dedi 38 haftada suyum geldi
MelekYlmaz Duygukuzyurt 26 haftada öğrendim şuan 36+3 oldum bir sorun yok hal fazla suyum ☺☺ Erken Doğum felan demedi karnım sertleşiyor yumuşuyor kasıklarım çok ağrıyır ama normal her şey şuan bakalım hayırlısı her şeyin ☺☺
PamukAnne Canım bende 22 haftalıkken ögrendim. 26 olduk hala karın sertleşme şikayetim var. Hapkullanıyorum umarım şifa olur her dilimin ayrı bir zorlugu varmış ya
Duygukuzyurt Bnde 26 haftalıkken ögrendim diyabet hastalarında oluyomus şeker yüklemesi yapıldı cıkmadı şükür 🙏🏻Erken dogum dedıgı icin bide ilk olduğu icin normal sancı bile olsa doğum mu olucak diye korkuyorum 😔