Scelikler genelde tuzlu kraker öneriyorlar ama bende pek işe yaramamıştı. meyve tükettim elma, muz vs. o iyi geldi. bi de bol bol su içtim, ha bi de çokça uyudum 😁 bir şekilde geçiyor o günler, Allah yardımcımız olsun zor ama tatlı bir bekleyiş bizimkisi 🩵