BusraaaBK Kızlar 8 haftalık hamileyim tuvaletteyken ani sancı giriyor yada hapşırınca sebebi var mı kanamam vs çok şükür yok sancılar da ani giriyor devamı yok sizce endişelenmelimiyim 🥺🥺
kelebekolupgitsem BusraaaBK kendimi karnımı korumazsam yani ellerimle karnımı korumazsam hapşırınca ağrı oluyor. Kendimi tutarak hapşırınca sıkıntı yok. Kısa süreli ağrı zaten normal
Melekler12 BusraaaBK çok normal bebek rahime yerleştiği için kasik ağrısı yapıyor ve rahmin artık büyümeye başlıyor
eymenim_ BusraaaBK ben ilk gebeligimde doğuran kadar öyleydi dizlerimin karnıma doğru çekip hapdiyordum oksuruyordum şuan 13 haftaligim hala aynı acayip bi ağrı oluyor
maviiiss BusraaaBK o olabilir ya da aniden kalkınca falanda olabilir kanama yoksa sorun yok ama dikkat etmek lazım yinede