Kizlar 4 gün önce iş yerinde birden kanamam meydana geldi pruloton Depot yapıldı ve progesteron tedavisine başlandı düşük riskim var bugün ikiz olduğunu öğrendim benim gibi aynı durumu yaşayıp gebeliği sıkıntısız ilerleyen oldu mu :( çok korkuyorum daha önce ikiz bebeklerini erken doğumla kaybettim