Fcemre 39+2 haftalığız sabah sızıntı şeklinde suyum geldi yani suyum olduğunu düşünüyorum çünkü son günlerde aşırı fazla akıntım vardı o yüzden düşünüyorum dedim. Şuan sancım falan yok sizce doğumum başlamış mıdır
bdenerigokce Fcemre su gelince doğum başlayacak demek değil malesef, su gelmeye devam ederse doktorunuza haber verin suyu azalabilir
Cansuu55 Fcemre kesinlikle hemen gidin yarına kadar susuz kalabilir bebek doktorlar hemen gelin diyorlar
Ankara-58 Melekler12 benimde doğuma aldılar ama benim suyum birden boşalmış cnm az az geliyorsa sancısını bekleyebilir ben gittim hemen suni sancı bağladılar beni
Melekler12 Ankara-58 benimde suyum baya geliyordu sancım yoktu doktorum demişti suyun az veya çok gelirse bekleme diye ordan aklıma geldi kaç aylık oldu bebisiniz ☺️
Ankara-58 Melekler12 ilk gebelikti cnm şimdi ikinci gebeligime hamileyim ilk sancı açılma yoktu aktif suyum gelmisti suni sancı aldım inşallah kimse almaz Cook zor