1melekannesi3858 Kızlar biberon reddine ne olur çözüm söyleyin ya hem anne sutu hem mama olarak ilerliyorum sutum az oda yetmiyor doymuyo bende mama veriyorum zaten baştan belli meme mama olarak ilerliyorduk ama şimdi biberon almiyo ya
AdakAybike 1melekannesi3858 biberon almıyosa şırınga yöntemini deneyin mamayı şırınga ile vermeyi deneyebilirsiniz biberona zamanla alışır diye düşünüyorum benim kızım da mesela emzik tutamamıştı 4 aylıktan itibaren tuttu emziği
AdakAybike 1melekannesi3858 bu da öyle bişi olabilir hiç yaşamadım ama karnını doyurmak için şırıngayla azar azar vererek besleyebilirsiniz hastanede öyle yapmışlardı aklımda kalmış
cokkasmabeabi 1melekannesi3858 kaşık biberon deneyebilirsiniz. Belki mamayi reddediyor mama değişimi denediniz mi
1melekannesi3858 AdakAybike emzigi zaten tutmuyo canım.da biberon da bıraktı şırınga ilede yarısı dışarı yarısı ağzına gidiyo ya
AdakAybike 1melekannesi3858 gerçekten zor bi durum 🤦🏻♀️ şırınga olmuyosa çay kaşığı ile deneyin o da olabilir o da bi yöntem
Seyma0323 3 ay civariyken bende yaşadım biberon reddi, arkadaşımda meme reddi.. geçici bir süreçmiş heralde
1melekannesi3858 Seyma0323 ay inşallah çok zor çok kafayı yemek üzereyim ya kilo alımı da yavaşladı sen kidiste de varsın gördüm galiba
1melekannesi3858 cokkasmabeabi onu da denedim canım evde sma optipro var bebelac var aptamil var hip denedim.evolvia denedim denemediğim mama kalmadı
1melekannesi3858 AdakAybike ah ben biliyormuyum ki sen bileceksin kafayı yiyeceğim cisli bez sayımız da azaldı
1melekannesi3858 AdakAybike canım bebeğime sütüm yetiyormuş ondan mama almiyormus gittim sağlık ocağına çok güzel kilo almış maşallah