Kızlar Nst sonucumdan sonra doktor tekrar NST istedi. Sonra da serum takılmasını istedi bişeyler yiyip serum taktıracağım ama öğle arası olduğu için nedenini soramıyorum doktor yok. Hemşireler bilgi vermiyor neden olabilir bilen var mı acaba ? Nst şu şekilde. 35+2’yim bu arada
