Aslicetin Kızlar ben 7+ 4 günlük gebeyim bebek 1 hafta geriden geliyor ama gelişiyor prosgestoron ve kan sulandırıcı bir de aspirin kullanıyorum dün ve bugun kahve rengi lekelenmem oldu doktora gittim hersey yolundaydı bebek iyiydi bu durumu yaşayan var mı
Meli-sa Aslicetin ben 7 haftalıkken başlamıştı bir hafta sürdü progestan kullandım geçti doktorum tekrardan verdi önlem amaçlı yarın 12 haftalık oluyorum 🥰❤️
Esm27 Aslicetin Benim de aynı 7+4 günlük hamileyim bir hafta geriden gidiyor. 4+4 haftalıkken biraz fazla, 6+6 haftalıkken çok az kanamam oldu. Progestan kullanıyorum 4 haftadan beri. Bu gün çok hafif açık kahve akıntı gördüm yine kaygılandım.🥺
NewMomm1 Aslicetin Kese yanı kanamam vardı benimde progesteran kullanmıştım dinlendim 34 haftalığım şu an🌸 1 hafta geriden gelmesi problem değil geç döllenme olmuş olabilir
Aslicetin Meli-sa ama ben progestron kullanmama rağmen geldi az bisey kahve rengi akıntı gittim de bisey yok dedi
Aslicetin Esm27 benim de 2 dir oldu dün akşam bide sabah bisey de yok dedi anlamadım oksapar progestron aspirin kullanıyorum bebek tutunsun diye
Sdemirel Aslicetin benim de iki gündür lekelenme şeklinde var sildikçe geliyor biraz dün sabah koyu renk yoğun geldi iki gün önce gittik herşey yolunda dedi progestan başladık Bugün bişey yok ama her an gelecekmiş gibi geliyor wc ye gitmek istemiyorum 🫠7 haftalığız
melisandrea Aslicetin benimde gebeligimin başında kahverengi lekelenmeler oluyordu progestoron kullanarak süreci geçirdim doktorunuzun bilgisi olduğu müddetçe korkmayın bence bir de dinlenmeye çalışın benim yoğun iş tempomdan rutin stresimden dolayı olduğunu söylemişti dinlenmemi tavsiye etmişti
Sdemirel Aslicetin günde üç defa yutarak kullanıyorum Vajinadan daha etkili diyorlar ama doktorum bişey demedi öyle ben de yutarak devam ediyorum bakalım iki gündür
maviiiss Benim 6. Haftada oldu geçmişti bugün 11. Haftada tekrar oldu fitil verdi doktor bol istirahat dedi