gokcemeeric Selam kızlar 24. Haftaya giriş yapmış bulunuyoruz 😍 Akıntım oluyor bu ara fazla şeffaf kokusuz su gibi rahatsız ediyor çok 🥹 Onun haricinde bir sıkıntı yaratmıyor güzel kızım bana Sizdeki durumlar nedir ?
Civciv_ gokcemeeric 21+2 olduk bizde güzel kızımla🌸 Benimde akınti sorunum var malesef onun disanda bide isime bir türlü karar veremedik.
_06ogretmenanne 24+2 olduk bizde. Yarın şeker yüklemesi yaptıracağım 🥲 Göbeğim iyice belirginleşmeye başladı özellikle akşamları 😄 Akıntı ve enfeksiyon bende hep vardı malesef. Bol bol iç çamaşırı değiştiriyorum, ve bol su tüketmeye çalışıyorum
minikkelebek_ _06ogretmenanne şeker yüklemesinin bebeğe bir zararı yok değil mi sadece anneden kan alıp bakıyorlar dimi
gokcemeeric minikkelebek_ hareketli oldukça Özellikle yemeklerden sonra çok hareketli Akşam 20:00 gibi
_06ogretmenanne minikkelebek_ evet kan alıyorlar şekerli bir içecek içiyorsunuz belli aralıklarla ölçüm yapılıyor
minikkelebek_ gokcemeeric benim bebisim çok hareketli değil erkek olduğu için üşengeç olurmuş doktor öyle söyledi
gokcemeeric Civciv_ benimkinin ismi Alya olacak 😇 İlk günden beri Melisa veya Alya ismini beğeniyorduk. Alyada karar kıldık sanada fikir olsun
Civciv_ gokcemeeric benim herif kız olursa ben koyarım erkek olursa sen koyarsın demişti. O koyacağı için onun seçimleri öncelikle asko