Yaklaşık 3 ay önce 3 aylık bebeğimin kalbi durdu şimdi tekrar hamileyim bugün 6 haftalık oldum tam geçen hafta keseyi gördüm ama özele gitmiştim bugün de devlete gittim ama daha kalp atışı oluşmamış dedi kesenin içinde geçen hafta özel de bebek görünüyordu devlette şuan sadece kese var haftasıyla uyumlu dedi normal mi çok endişe ettim