Kelebek1_ benimde bugün 39 haftalık. Eğer kabul edersem ve kendi sancım gelmesse 39+4 haftalıkken yatışını yaparız suni sancı veririz dedi. Kilosu falan iyi bende hamilelik şekeri de var. Ona rağmen iyi yoksa beklemezdim bu kadar dedi. Kilosu 4 kiloyu geçerse şeker olunca ani kilo artışı oluyor ya, 4 kiloyu geçerse senin için zorlaşır dedi