Kızlar merhaba, 2 hafta önce nstden sonra tansiyon ölçüldü tansiyonum 16 çıktı idrar verdim protein kaçağı çıkmadı fakat tansiyon takip istedi, genelde 12/8 olan tansiyonum hastanede 16 17 çıkıyor. Dünde ölçtüm evde 14/9 çıktı, doktorum tekrar idrar istedi. Fakat devlet hastanesinde gidip idrar vermek yine o stresi yaşamak beni iyice paniğe sokuyor, acilden gitsem bakarlar mı? Devlet hastanesindeki doktorumun tepkisini bilemiyorum çünkü biraz değişik bir kadın 🤭 özele gittiğim için laf söylüyor o yüzden çekiniyorum