Mmeelliikkee Anlam çok canın istiyorsa biraz iç ama çok gereksiz ve sağlıksız, kakaolu süt içsen ? Yani kendin hazırlayabileceğin şeyler tüket bence
Oscarito41 Anlam ben icmedim ama gecenlerde bebege kilo aldiriyor diye duydum…erken duysaydim icerdim diye dusunuyorum..
myangelson Anlam hamileyken bazen sabahları mısır gevreği olarak yiyordum kahvaltı hazır olana kadar aç bekleyemiyordum
elifsen %98 i çikolata olan bir toz. Bir tane gofretten daha sağlıklı baktığınızda. İçinde sadece çikolata var yani şeker kakao yağ o kadar. Ben yatmadan içiyorum bazen kilo aldırıyor bebeklere diye okudum bi çok yerde
Aybarssmom_ Ben 1-2 ay önce ara öğün olarak tüketiyordum bi ara kafaya çok takmıştım tozu da var arada tozunu da içiyorum ben çok seviyorum nesquik ☹️