Merhaba herkese,
Gebelik surecinde yogun is temposunda calisan arkadaslar var midir? Burada is dengesini nasil kuruyorsunuz, bu surecte cok yorulmamak gerekiyor aslinda ama bir yanda surekli is yaginca zor oluyor. Siz nasil yonetiyorsunuz, gorusleriniz ricasiyla🙏🏻