Annesiiiii_ Aybarssmom_ Ben Instagramda inda diye bi sayfadan yaptırdım. 95 adet çikolata bide küçük kolonya şişesi göndermişler. 219 ₺ ye yaptırdım 60 ₺ de kargo ücreti vardı.
Betustrkmn Aybarssmom_ çikolata deposundan aldım ben 100 lü. Tadı güzel fiyatı gayet uygun. 100 lü 275₺ metal kutuda 50 ₺kapıda kargo. Bende burdan önerdikleri için aldım gayet memnun kaldım alabilirsin. Hemen 1 günde kargoya veriyorlar. 3 günde elinde .
Mltsnl Aybarssmom_ instagrama güvenemedim trendyoldan aldım 100 lü 280 kargo bedava ve güzel beğendim
krgg75 @Aybarssmom_ ben 450 TL ye dökme çikolata diye bir sayfadan yaptırdım kolonya şişesi de hediye ediyor gayet güzel çikolataları çok lezzetli görsel ekleyemedim bir türlü 😄