semrakarahan ac olmasam bile bende bir yeme istegi oluyor psikolojik olarak sanki bebegim ac kalacak gibi düşünüyorum bide herseyin en sagliklisini ben yemeliyim diye bir dusunce oluştu sirf yararli diye sevmedigim ne varsa yiyorum 😂😂 27 haftalik hamileyim 12 kilo rahat aldim yani sonum ne olur bilemem