Hayır gayet normal aklınıza muhtemelen kimyasal gebelik midir gibi bir seçenek geliyordur ama kimyasal gebelikte böyle sayılara çıkılmıyor ve düşüş yaşanıyor. İnşallah bebeğin sağlıklıdır kafana takma iki gün sonra bi daha yaptırırsın. 6. 7. Haftanda da keseyi kalp atışını duyarsın zaten