Ardeninannesi canım çok normal öğürtü ve kusma.İlk 3 aylık dönemden sonra bıçak gibi kesiliyor.Bunu önlemenin yolu;öncelikle doktoruna danışman olacak bulantı ilacı verebilir ve zencefil iyi geliyor.Tuzlu kraker derler yeme şişiriyor ödem yapıyor.Bol su içmeye çalış,haşlanmış patates ve muz kusmaktan kaynaklanan halsizlik için çok iyi geliyor.Midenide tutar potasyum açısından zenginlerdir.Umarım faydalı olabildim❤️