miniminimini İki kez test taptım biri erken gebelik testiydi. Pozitif olabilir mi sizce kızlar reglim üç gün gecikti Fotoğraf atmayı beceremedim ama silik çizgiydi ikisi de
1palyaco miniminimini https://mutluresim.com/?lang=tr fotoğrafınızı bu site üzerine yükleyip linki kopyaladıktan sonra bizimle paylaşabilirsiniz 🌸
Elzem07 miniminimini hani gelmedi resim, o bağlantıya tıkla resmî galeriden yükle. Aşağıda kopyala yazar zaten bağlantı çıkıyor. Onu kopyalayıp yorum olarak atın
Elzem07 miniminimini var canım hayırlı olsun insallah 🥰 benimde silik çıkmıştı cok, ertesi günlerde koyulasmıstı. Doktora gidip kan ver kanda daha net doğru çıkar