Ahh ahh keşke benm de öyle olsaydı dha bebeği ogrenmeden karnım çıktı adet olcam heralde şiş var diodum ki hamile olduğumu öğrendim 😁😁 bence bu nimet şükret cnku dha snra o göbek kalıyor hic bsy eskisi gbi olmyyor😁 tabi bünyeye bağlı kimisi hamileyken 20 kilo alıp doğumdan snra aynı 45 kiloya düşebiliyor o bünye bizde yok sende vardir insAllah ☺️😁🤷🏻♀️