Bsra-96 Kızlar dün sabah Tetenoz aşısı oldum kolum aşırı ağırıyor gece uyutmadı benim gibi olan varmı ne zaman geçer bu 😞
tugcesakzci Bsra-96 canım çok ağrın varsa parol içebilirsin, 2 3 gün sürdü benim ağrım. Üzerine yatmamaya çalış daha çok ağrır o zaman. Soğuk kompres uygulayabilirsin hafifletiyor biraz
Blueberry0 Bsra-96 2 sinide oldum ben ilkinde ağrım yoktu ama ikincide hissettim baya. Malesef yapacak bişey yok. ☹️
tugcesakzci Bsra-96 parol dışında bir şey içemiyorsun canım onun bir zararı diye sadece ona izin veriyorlar. İlaç içmek istemiyorsan dediğim gibi soğuk kompres yap biraz kolunun üzerine o da rahatlatacaktır.
gamzee07 @Bsra-96 ilk gebelik te iki tane oldum hiç ağrım olmadı tozu hafif ti galiba ikici hamilelikte birtane vurdu ebe çok ağrıdı tozu farklıydı galiba. Geçmiş olsun ama cidden önemli birşey. Tetenoz da 🤲🏻🫶
Bilgeecik minikinsantanesi bende ilk gebeliğim hep özel hastane takipliydim hastane sağlık ocağına bildirmediğinden tetenoz aşısı olmadım bilinçsizliğime geldi 😢39+1 iz şuan
MomsE Bsra-96 kaçıncı haftada oldunuz? 23. Haftamdayım bebek biraz daha büyüsün dedi sağlık ocağındaki hemşire henüz kendi doktoruma gitmedim ona da soracağım geç kalmadım inşallah