gncglozclk Hamileliğim başından beri burun kanaması yaşıyorum cok degıl abdest aldım da fark ediyorum her gun kanıyor 29+5 olduk doktoruma sordum da baslarda normal demıstı hamileliğin sonuna kadar bu durumu yaşayan var mı 🤦🏻♀️
sevaldqn1 gncglozclk sadece ilk öğrendiğim sıralar kanıyordu ama çok değildi 1 2 kere kanadı sadece neden olduğunu bilmiyorum ama
LavinsMom gncglozclk evet hala davam ediyor bende de ara sira kaniyor. Oyle siril siril kan akmasa da silince pecete de goruyorum. Damarlarin genislenmesinden oluyormus doktor soylemisti. Kan hacmi artiyo damarlar genisliyo burundaki ince damarlar catliyo
Cucu_01 gncglozclk benimde kanamalar oluyordu tansiyonunu kontrol et dedi doktorum çok şükür iyidi . Olabiliyormuş ama yinede dikakt etmek lazım 🌸
gncglozclk sevaldqn1 benım basından beri hergun kanıyor bakıyorum normal yazıyor ama 30 varmak üzereyim normal mi hala bilemedim ayın 17 sınde gıdicem tekrar o zaman sorum bı daha da korktum açıkcasın😦
gncglozclk Cucu_01 tansiyon aletim yok devlete her gıttım de olcuyorlar sadece o zaman da normal cıkıyor hep 1 hafta sonra gıdicem bı daha sorum bakalım ne diyecek 😧
Cucu_01 gncglozclk valla bende alacaktım pahalıdyı annemin vardı onu aldım geldim her gün sabah akşam ölçüm yapıyorum dikakt et arada limonlu su iç 🙏