Gokcekatun_ Kizlar dogumuma 4gun kaldi .Kizim 19 aylik. Hem ondan ayri kalacagim iki gun icin uzuluyorum hem de korkuyorum sezaryeni bildigim icin . Dualariniza talibim
MehmedinZeynebi Gokcekatun_ bende yarın sezeryan olacağım aynı korkular ve stres bende de var gel sarılalım 🥺
Haticelisa Gokcekatun_ korkmayin ikinci daha rahat gecer insallah bende dun oldum ikinci sezeryani daha iyim sukur biraz bebegimle zorlaniyorum 16 aylik kucak istiyor surekli ama idare edecegiz artik
Gokcekatun_ MehmedinZeynebi ah canim insallah bir nefeste biter gider hicbi sey anlamazsin . Allah saglicakla agrisiz kucagina almayi nasip etsin🌹
MehmedinZeynebi Blueberry0 umarım göz açıp kapayıncaya kadar geçer biter sıkma canını ve korkutma kendini iler hep güzel geçer bilmediğin için ama ikinciyi başına ne geleceğini bildiğinden korkusu farklı oluyor ama öyle yada böyle çıkacak bı bebisler karnimizdan 🥰
Gokcekatun_ Haticelisa Daha da iyi olursun insallah canim gozun aydin . Evet benim de kucak istiyor kizim 19 aylik bebis dogunva daha cok istivek gibi geliyor ins kolayca idare edbiliriz durumu🥰