Doktorum şeker yüklemesi için 50 Gr yeterli olur dedi yaptırmam için daha zamanım var fakat internette okuduğum kadarıyla 50 Gr yükleme olunca açlık şekeri ve sonrasında 2 kere bakılmıyormuş içeceği içip sonrasında 1 kere kan alınıyomuş öyle mi oluyo yaptıran varsa bilgi verebilir mi