Kubra00111 Kızlar bu ay regl olursam yumurta takibine başlayacağız devlette, 1 yıl dolunca devlet üremeye yardımcı poliklinikte takip yaptircam adet olmadan hamile olduğumuzu öğrensek ne güzel olurrr
Merve-metin Kubra00111 amin inşallah çok güzel olur 🙏🏻 ama benim bu aydan pek umudum yok pek değerlendiremedik çünkü tabi kısmet herşey bat 15-18 Kasım arası
Kubra00111 Merve-metin biz gün aşırı ve günlük değerlendirmeye çalıştık 1 senedir istiyoruz eşimin degerleri yeni düzeldi doktor doğal yolla olur dedi inşallah beklemedeyim ne umutlu ne umutsuzum
Happ Kubra00111 eşinizin neyi vardı biz geçen ay tedaviye başladık eşimin sperm ileri hareketi ve sayısı düşükmüş 😵💫
Kubra00111 Happ varikosel başlangıcı vardı 15 milyon değeri 12 milyondu ilaçlarla ve doğal kurlerle duzeldi bu ay beklemedeyim adet olursam yumurtalık takibi yaltiracagim
Kubra00111 Happ Murat Mermerkaya tavsiye ediyorum Gaziantep de mükemmel bir üroloji uzmanı online da bakıyor
Solmaz-Papatya Benim bat 14 15 16 o zaman aralığında iki kez yumurtlama gördüm hangisini baz alacam bilmiyorum sol yumurtam 30 Ekim’de pik oldu 31 de çatladı sağdaki yumurtamda 1 kasımda pik ooldu 2 kasımda da pikti ne zaman catladı bilmiyorum ovalasyon testim bitti kaynanamlsrdaydim takibini yapamadim
Cinarsaitinannesi Solmaz-Papatya hangi taraftaki yumurtanin olgunlastigini catladigini nerden biliyorsunuz doktor mu bakıyor söylüyor
Solmaz-Papatya İkinci yumurtamaın çatlaması reglimin 17. 18 günü bulmuş olabilir yani değerlendirdim günleride bilmiyorum sonucu Allah’a kalmis
Solmaz-Papatya Cinarsaitinannesi evet reglimin 13 günü doktorumun yanına gittim 19 ml sol yumurtalıgımda yumurta catlmak üzere dedi sağda da var onu takip ediyor o da büyümüs çatlama üzere dedi
Anonimanonim Yumurta takibi gerçekten çok önemli ve başarılı oluyor ben iki yıllık evliyim bir senedir istiyorduk beceremedik günlerimi bilemiyordum yaptırdığım ay hamile kaldım