deletedmom135 Kızlar çatı muayenesi yapıldı bugün ben bu forumdaki BaZı kötü yorumları da okuyarak gitmiştim ama İnan’ın hiç zor bişey değilmiş çok rahat oldu bilmiyorum bu belki benden ve doktorumun hassasiyetinden kaynaklı da olabilir ama korkacak bişey YÖK. 38 hafta 3 günlük bugün ne açılma ne de yerleşme yokmuş ama normal Doğum için uygunmuş
Bgusta deletedmom135 peki neden cati muayenesi yaptilar agrin sancin mi vardi yoksa oyle bi bakalim mi dendi 🤔
deletedmom135 Normal Doğuma uygun mu diye bakılıyor bu haftalarda özel e gidiyorum ben ama devlette bakılmıyor Muş Doğum anına kadar diye duydum