Gulnira Hayatatli309 bende 32 yaşındayım bana hiç öyle birşey demedi doktor normal sınırda dedi bir sıkıntı yok dedi
Batbur Hayatatli309 bende test verdim ama sonuçlarını henüz doktora göstermedik bilmiyorum bende 30 yaşındayım ne diyecek
PrensinibekleyenAnnee Hayatatli309 bende 30 yasındayım 659/1. Cıkti doktor hiçte bırak var demedi 250 altı riskli galiba
Hayatatli309 PrensinibekleyenAnnee benimde öyle canım 619/1 çıkmış yaş bağlı risk çıkmış dedi tek istersen 3 lü yaptır dedi yok dedim
PrensinibekleyenAnnee Hayatatli309 kombine diğer riskler ne cıkti ben 25 yaşında hamileyken bile 1000/1 çıkmıştı yaş büyüdükce risk artıyor
_06ogretmenanne 26 yaşındayım 1/878 çıktı. Doktor üzerinde bile durmadı yaş riskinin çok önemli değil diye biliyorum. 30 yaş üstünde yaş riski zaten genelde çıkıyor