Kadermiray Arkadaşlar merhaba bugün bat günüm dün gece öyle bi sancı ile karşılaştım ki adet oluyorum dedim 5 dk sonra geçti şuan göğüs hassasiyeti dışında adet belirtim yok bacaklarım da ağrıyor bunlar belirti olabilir mi
Amanguzelyavasyuru Kadermiray Adet belirtileriyle hamilelik belirtileri aynı oluyor hatta ben geçen ay yerlesme kanamasi olayını bile yaşadım ama adet oldum.En güzel belirti adet gününun geçmesi
Kadermiray Abikardes12 testim yok ve çok negatif gördüm biraz daha beklemek istiyorum da yine de sormak istedim canım
Aybarssmom_ Kadermiray ben bat günü normal gebelik testi yaptığımda silik çizgi çıkmıştı isterseniz bir deneyin
Miray-mom Kadermiray ben çizgi görüyorum 🧡 ama yarım saat sonra demişsiniz sabah ilk idrarla yapın bide