Sibel_yay_46 Kürtaj olduk sonra 20 gün adet oldum 2 inci adetim 6 gün gecikti hamile olma riskim var mı belirtiler ilk zamanlar da oluyor mu test hala yapmadım bilginize ihtiyacım var
mommys1 Sibel_yay_46 kürtajdan 1 ay sonra düşünebilirsiniz tekrar demişti doktor ben en azından 2 adet geçireyim iyice rahim toplansın dedim 3 ay sonra hamile kaldım tekrardan
Bburrcu Bende kürtaj olduktan sonra hemen hamıle kalmıstım belırtılerı degısıyo ben hıc anlamamıstım adetım gecıkmıstı ama bazılarında kürtaj sonrası adet tarıhı dengesızlese de bılıyo hamılede oluna bılıyo rabbım gönlünüze göre versın
Yazgull_kurt22 @Sibel_yay_46 kürtaj tan 3 ay sonra hamile kaldım adetin geciktiyse test yap bence inşallah güzel sonuçlar alırsın🤲
Sibel_yay_46 Yazgull_kurt22 Bu arada korunma hiç olmadı arada adet beliritisi geliyor gidiyor ama 1 sn felan sürüyor
mommys1 Sibel_yay_46 bana hormon ilacı verdi doktor ben 1 ay sonra adet olmuştum öbür ayda düzenli olmuştum benim göğsümden sıvı geliyodu ondan şüphelendim erken gebelik testi yaptım adete daha 5-6 gün varken öğrenmiştim silik çizg çıkmıştı sonra beta verdim hamileymişim
Yagmurun2 Sibel_yay_46 yoktuu çünkü benim arkadaşlarım sen hamilesin deyip durduğu için test yaptım reglime 4-5 gün kala öyle öğrendim yani erkenden öğrenmiş oldum
Ebruebos Betanız sıfılanmış mıydı ? Benim ilk adet 45 gün sonra oldu. 3 ay oldu kürtaj olalı hala düzene girmedi adetim. Öncesinde çok düzenliydi. Geçen ay korunmadım galiba kimyasal oldu. Bu ay yine düzensiz erken oluyorum. Evde test varsa yapın bence.
Sibel_yay_46 Ebruebos ben önceden boş kese olayı yaşadım ilk adetim 20 gün de oldu normalde çok düzenli şimdi 6 gün geçdi hiç bir belirdi yok arada ufak adet sancısı gibi geliyor gidiyor karnıma b ende test yapmak istiyorum biraz daha mı bekleyim diyorum belki ilk belirtilerden tahmin edebilirim diye