MrsElifg 10 haftaya kadar yasal hakkınız var kesinlikle 10 haftadan önce aldırmayın burda 10. Hafta bile bebeğini görenler oldu çünkü umudunuzu kaybetmeyin. Ben bekledim 10 haftaya kadar sonra devlette kürtaj oldum.Kurtajda korkulucak birşey yok ama sonrası belli bir süre sıvı tüketin sancı yapmasın.İnsallah görürsünüz bebeğinizi ❤️