Elffth_2017 Nasil gidiuor hamilelik ben yemek yedikten sonra çk midem bulaniyor ekmek çok kokuyor günümün yarışı tuvalette geçiyor özelliklede gece yatmadan ćok acikiyorum
Nalinnn14 Elffth_2017 8. Haftadan merhaba 😊 geçen hafta başlayan yoğun bulantılara çözüm olarak prilama başladık kusmaktan kemiklerim ağrıyordu şimdi rahatladım biraz bende çok fazla acıkıyorum ve sürekli ağzımın tadı bozuk ama şükür iyi gidiyo şimdilik
Demet_parlak49 Elffth_2017 5+4 den selam benim şuan kusma falan yok sadece çok yorgunum uykum geliyor arada bide kasık ağrım oluyor
Abikardes12 Elffth_2017 valla 7+1 im bugün doktor kontrolüm var şu anlık her şey normal gidiyor umarım böyle devam eder
Nur321 Elffth_2017 7+1 bulantı oluyor ara ara, özellikle sabah kalktığımda göz kararması halsizlik çok fena oluyor. Et balık tavuk salçalı yağlı yemekler çok ağır kokuyor. Onun haricinde orta derecedeyim. Çoğu zaman ağzımdan nefes alıyorum. Burun çok hassas oluyor 😌
EmineP Demet_parlak49 5+3 üm ben de doktora gitmedim daha, kasık ağrısı sancı tarzında oluyo ama giriyo geçiyo sonra ağrı gelince Bi anda halsizleşiyorum sizde de o şekilde mi oluyo
Demet_parlak49 EmineP evet canım sacım adet sancısı gibi oluyor sonra geçiyor halsizlik uyku da çok var bende
Abikardes12 Maral2024 çok şükür duydum her şey yolunda haftaya bir daha çağırdı 8 haftalıkken sonra aylık kontrole döneceğiz dedi 🤲
S12e28h46 Tam 7 haftayım ve akşam yemekten önce artık mide bulantım aşırı oluyor başka hiç bir şiketim olmadı oda 2,3 gündür var çok şükür güzel gidiyor :)) omun için doktorum prilam verdi yeni başlıcam umarım geçer çünkü kusuyorum -_-
Cankuss35 Elffth_2017 mide bulantısı başladı ama kusma yok .. halsizlik hat Safada göğüsler şiş öyle 3 ayımı biran önce bitirmek istiyorum 7+4 ten sevgiler 😂💞
Maral2024 Abikardes12 daha önce kalp atışı için gitmiş miydin bende yarın 7+1 inş bende duyarım ya 🤲🏻💐 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Abikardes12 Maral2024 evet bel ağrım olmuştu 6+4 te oyüzden yakın bi hastaneye gitmiştim az da olsaa duymustum bugun net duydum
Rabiaaa94 8+3 haftadan selam. Geceleri uykum kaçıyor böyle olan var mı normalde hiç böyle değildim😁 göğüslerim çok sert ve hassas. Acıktıkça bulantım oluyor
Nur321 Rabiaaa94 8+2 bende gece 3 4 kere emzirmeye kalkıyorum ama hep sanki hiç uyumamış gibi oluyorum. Erken kalktım bugün. Sabah kalkar kalmaz bir şeyler atıştır. Bende aynı az az sık sık yemem lazım yoksa bulantı oluyor. Şuan iki lokma ekmek yedim ev halkı kalkana kadar midemi tutsun 😆