Arkadaşlar son 1 hafta 10 gündür çok fena kabızlık çekiyorum. 3. Gebeliğim ama asla böyle olmamıştım dün gece sancıdan yuruyemedım yani karnıma göğüs altıma kadar sancı gırdı dedim doğuruyorum sanırım o kadar köyü oldum ki yani hergun kefir içiyorum magnezyum hapımı içiyorum zeytinyagi incir denedim bende işe yaramıyor sanırım ananas da bu haftalarda yenmesi önerilmiyor inanın ne yapacağımı şaşırdım varsa önerileriniz lütfen paylaşın teşekkür ederim şimdiden 🥹💕