Zseda Kizlar sokak hayvanı tarafından ısırılan ya da tirmalanan yani riskli durumla karşılaşan ,gebeyken kuduz aşısı olan var mı? Bunu bir doktora sordum gebeyken Kuduz aşısı yapmıyoruz dedi. Ama internetten bakıyorum yapılabilir yazıyor..
MMilamom Zseda nasıl yapmıyolarmış 🤔 bana kapmızın önünde burnu salyası akan bi tane kedi elimdeki keke saldırdı tırmaladı hemen acile gittim ne olur ne olmaz diye vurdular hatta bi aşı kartı verdiler 3 4 doz vuruldum 2 aylık hamileydim öyle şey mi olur bebege zararı yok kızım 2.5 yaşında şuan 🤷🏻♀️
Efnanefnan Zseda devlwt hastanesine gidip danisin bence onemli bir konu bu aşi olmanizda fayda var bence zarar yoktur
Zseda MMilamom ya ben kaç gündür oldu bekliyorum yaptıramadim asi çok korkuyorum. Bana da mantıklı gelmiyor kuduz olma ihtimali varken asi neden tehlikeli dedi anlamadım. Çok teşekkür ederim
Zseda Efnanefnan kadın dogumcuya sordum yapmiyoruz dedi. Aklim karmakarışık oldu. Sokak köpeği yemek verirken elimi biraz disledi aklimda soru işareti kaldi
MMilamom Zseda acile git sen mutlaka bende acile gitmiştim hayvanın durumunu falan soruyolar nerde oldugunu takip edin diyolar ben yok artık görmüyorum durumunu dedim müdahale ettiler mutlaka git 🤚🏻