Kızlar 12 haftalık hamileyim 6 yaşında oğlum var. Doğduğundan bu zamana yanımda benimle yatıyor odası var alışır uyurda çocuk ama ben oğlumsuz uyuyamıyorum bi kaç gün önce odasında uyuttum yok ben yatamıyorum sabaha kadar defalarca kalktım napcam bilmiyorum ilerde bebekte doğacak biliyorum onunda farkındayım ama yok yanımda olunca o gece sabaha kadar rahat yatıyorum bunu nasıl aşabilirim bana fikir verin