busduuk1914 Günaydın Hanımlar, gece gyno lomexin fitil yaptım enfeksiyon sebebiyle. Çamaşırımı ve pijamamı ıslatacak kadar yoğun akıntı yaşıyorum. Su gibi, sanki işemiş gibi. Kullanıp bu tarz bir şey yaşayan var mıdır?