Ayseumut RM0 20+4 üz ıyı diyelim cok sukur saglıklı olsunlarda gerısı bos bebegm kız hamılelıgn basından berı gecmeyen karın ağrım var sadece onun dısında bı şikayetım yok rabbım evlatlarımızı sag saglım kucaklarımıza almayı nasip etsın 🤲
Cicek1 RM0 20+4 haftalığız cinsiyetimz erkek saplıkla gelsinler iki üç gündür şişkinlik ve nefes alamama gibi durumlar yaşıyorum canım
Cicek1 Ayseumut sağlıkla kucağına al canım bizde 20+4 haftalığız ve işk defa bugün karnım ağrıdı normal mi acab doktora sordunuz mu acaba
Ayseumut Cicek1 doktora gore gorunende bısey yok bu sene Bi cok gebede karın ağrısı şikayetı var bnde anlamadm vala neden kaynaklanıyor