Sarella Buse000 benim kızım doğduğunda pembeydi 😁 bembeyaz pamuk gibi şuan farklı pembe bir beyazlığı var 3 yasında 😊
Gzddlk Buse000 benim oğlum kırmızıydı,kırmızı doğan beyaz olur derler gördüklerimde öyle olmuştu fakat benim oğlan esmer yağız bir delikanlı oldu :)