Cumartesi günü Serklaj olmuştum, pazar pazartesi sadece leke şeklinde ufacık kanamalar oldu kırmızı da değildi pembeydi.
Bu gece WC ye kaktım adet kanaması gibi kıpkırmızı kanamam vardı. Çok ağladım hemen hemşire geldi doktorumu aradı, talipte kalın artarsa hemen geliyorum dedi ama artmadı, sabaha kadar 3-4 kez WC ye kalktım ama devamı gelmedi, şu an da hiç olmamış gibi leke yok.
İşlemden günler sonra böyle bişey yaşayan oldu mu acaba